środa, 29 stycznia 2014

Dlaczego blog?

Długo zastanawiałam się nad założeniem tego bloga. Stereotypowa sylwetka blogerki (zwłaszcza tej zafascynowanej ubraniami) w wielu środowiskach postrzegana jest z pobłażliwym uśmiechem. Szczerze mówiąc sama nie rozumiem fenomenu większości lansowanych w mediach szafiarek. Dlaczego więc ten blog? Choć tematyka ciekawych ubiorów jest mi bardzo bliska, nie zamierzam pisać wyłącznie o nich. Do tej pory świadomie unikałam umieszczania w Internecie moich opinii dotyczących bardziej i mniej kontrowersyjnych tematów. Jednak moja prawdziwa natura powoli zaczyna przegrywać ze zdrowym rozsądkiem. W efekcie powstał blog, który pragnę poświęcić tematyce moich zainteresowań.

Ostatnimi czasy temat gorsetów stał się w Polsce bardzo popularny. Gorsetowe grupy na facebooku, gorsetowe blogi, gorsety w talk showach... Z nostalgią wspominam czasy, kiedy będąc nastolatką przeszukiwałam dziesiątki lumpeksów z nadzieją, że uda mi się jakiś dorwać. Dzisiaj wszystko stało się łatwo dostępne, co oczywiście ma swoje zalety, lecz bywa deprymujące. Z przerażeniem natykam się na artykuły i programy telewizyjne, które nie dość, że nie przekazują podstawowych informacji, dodatkowo podtrzymują błędne przekonania dotyczące gorsetów i osób, które je noszą... Ale o tym później. 

Chciałabym, aby ten blog dał mi możliwość powiedzenia czegoś "od siebie" w dużo szerszym kontekście, niż aspekt kupowanych przeze mnie ubrań. Jednak na początek coś łatwego i przyjemnego - dwie (absolutnie subiektywne) recenzje gorsetów z najnowszej kolekcji Restyle.

A co dalej... czas pokaże. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz