środa, 2 lipca 2014

Bohemian girl


Lato to doskonały czas na eksperymenty, kiedy pozwalamy sobie na więcej luzu i dystansu. Wczoraj postanowiłam skorzystać z ładnej pogody i wybrałam się na pobliską łąkę. Z zebranych kwiatów zrobiłam bukiet w rustykalnym stylu oraz szeroki wianek. Ubóstwiam ozdoby do włosów w każdej postaci, nawet tak proste i banalne.


Przez wiele lat nie mogłam przekonać się do jasnych kolorów, jako nastolatka nosiłam w zasadzie tylko czarne i czerwone ubrania. Uważam, że blondynki potrafią wyglądać bardzo mdło w jasnych stylizacjach, dlatego osobiście dużo częściej stawiam na kontrastujące połączenia kolorów. Powoli jednak zaczynam oswajać się z łagodniejszą kolorystyką i włączać do swojej szafy rzeczy w pastelowych odcieniach. Jak podoba Wam się zestawienie mojego typu urody z jasnym strojem? 



2 komentarze:

  1. W jasnych kolorach wyglądasz bardzo delikatnie. Urzekły mnie te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. :)

      Usuń