środa, 29 października 2014

Sounds of Silence - współpraca z Narrenturm

Pewnie będzie to zaskoczeniem dla wielu osób, ponieważ do tej pory nie miałam odwagi pokazać moich nagrań. :) Poniższy utwór powstał we współpracy z twórcą projektu Narrenturm - Rionem, który skomponował cały kawałek. Ja odpowiadam za wokal oraz tekst piosenki. Jest to nasz pierwszy wspólny projekt.

Muzyka, a w szczególności śpiewanie pociągało mnie od dziecka. Przez ostatnie lata byłam zaangażowana w kilka projektów, które niestety nigdy nie ujrzały światła dziennego. Praca nad "Sounds of Silence" była dla mnie swego rodzaju nowością, ponieważ do tej pory obracałam się wyłącznie w klimatach zimnej fali i nie miałam okazji nagrywać muzyki elektronicznej. Myślę, że było to ciekawe doświadczenie, które chętnie powtórzę. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz