sobota, 8 sierpnia 2015

Overbust Corsetry & Romance szyty z chusty. Strój z gorsetem na co dzień

Corsetry & Romance słynie z niebanalnych gorsetów szytych z wełnianych, rosyjskich chust. Ostatnio, gdy nadarzyła się okazja, aby zamówić nowy gorset wykonany z takiego materiału, oczywiście musiałam z niej skorzystać. :D O jednym z moich starszych nabytków uszytym z chusty możecie przeczytać tutaj. Tymczasem przyjrzyjmy się gorsetowi typu overbust.


Rozmiar: 16"
Warstwa zewnętrzna / fashion fabric: wełniana chusta
Podszewka / lining fabric: szara bawełna
Warstwa wzmacniająca / strength layer: 2 warstwy
Fiszbiny metalowe: 12 spiralnych i 4 płaskie. Wszyte pomiędzy warstwami materiałów.
Busk: 7 zapięć knobs/loops. Pod spodem underbusk.
Lamówka wszywana ręcznie po wewnętrznej stronie gorsetu. Wykonana z chusty.
Modesty panel: podwieszany, usztywniany plastikowymi fiszbinami.
Oczka: solidnie i równo wbite, kolor srebrny.
W środku wszyta taśma w talii.



Długo zastanawiałam się na jaki wzór chusty się zdecydować. Zależało mi na chłodnej tonacji kolorystycznej oraz kwiatowym deseniu. Ostatecznie mój wybór padł na granatową chustę z elementami błękitu, różu i brązu. Taka kombinacja kolorów świetnie sprawdza się na co dzień i dobrze wygląda nawet z najprostszymi jeansami. 


Gorset jest bardzo wygodny, ponieważ jego wszystkie wymiary zostały dostosowane do mojego ciała. Nie czuję w nim żadnego dyskomfortu, nawet po kilku godzinach noszenia, będąc w ruchu. Nie zamierzam jednak zbytnio eksploatować gorsetu i zakładać go zbyt często. Gorset nie jest przeznaczony do treningu talii, między innymi dlatego, że wierzchni materiał jest zbyt delikatny.


Dół gorsetu ma zaokrąglony kształt i ładnie okala biodra. Od talii w górę mamy do czynienia z krojem typu conical - stożkowym. Jest to mój ulubiony rodzaj modelowania. Po lewej stronie widać, że wypukłość żeber jest mocniej zarysowana - wynika to z lekkiej asymetrii ciała, która u mnie ma związek ze skrzywieniem kręgosłupa. Być może w przyszłości uda się ją skorygować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz