piątek, 24 czerwca 2016

Przygotowania do Alternative Fashion Show 2016

Już jutro zapraszam Was do Torunia na trzecią edycję Alternative Fashion Show! W tym roku oprócz pokazu odbędą się również targi alternatywnych ubrań i dodatków.

Underbust Shabby Roses - 21"

Rozkręciłam się już na dobre z szyciem gorsetów, dlatego w kolekcji mojej pracowni pojawi się 6 underbustów oraz pasujące do nich stroje. Nie mogę się doczekać aż modelki je przymierzą - muszę przyznać, że to dla mnie spore wyzwanie, ponieważ do tej pory szyłam gorsety pasujące na mnie, które w razie potrzeby mogłam poprawić, jeśli coś nie leżało tak jak należy. 

 Underbust Lavender - 14,5"


Na wybiegu między innymi będzie można zobaczyć lawendowy gorset, który był dla mnie szczególnie uciążliwy podczas szycia, ponieważ ma bardzo mały rozmiar - 14,5". W takim przypadku każdy milimetr ma znaczenie i zaledwie parę omsknięć igły może wpłynąć na asymetrię gorsetu. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu i myślę, że to mój najlepszy dotychczasowy projekt. Trochę obawiałam się jak konstrukcja underbusta wytrzyma tak mocne naprężenie, ale póki co wszystko jest w porządku.

Nie udało mi się wyeliminować jeszcze wszystkich mankamentów moich gorsetów - cały czas walczę z marszczeniem się tkaniny, które niestety widać szczególnie na sylwetce podczas noszenia. Z paru rzeczy się jednak cieszę - kilka prostych zabiegów, jakie odkryłam, znacząco wpływa na ładniejszy końcowy efekt. Każdy kolejny gorset który szyję jest tworzony na bazie nowego wykroju. Cały czas wprowadzam poprawki lub testuję nowe pomysły.

Underbust Marine - 16"
Underbust Steampunk Circus - 20"
Jak widać na powyższych zdjęciach, gorsety mają różne modelowanie (choć naprawdę ciężko jest je zaprezentować na poduszce - to prawda, że zupełnie nie oddaje ona jak gorset może ułożyć się na ciele). Było to podyktowane wymiarami modelek oraz ich doświadczeniem w noszeniu gorsetów.

Jestem bardzo ciekawa Waszych wrażeń na żywo - do zobaczenia w sobotę i niedzielę w toruńskim CSW. :)

Alternative Fashion Show
CSW Toruń
Pokaz - 25 czerwca, godz. 17:00
Targi - 26 czerwca, godz. 11:00 - 17:00

3 komentarze:

  1. Na pokazie posłusznie się stawiłam, biłam brawo jak oszalała, było fantastycznie! Uznanie dla wszystkich projektantów, którzy pokazali swoje projekty. Twoje gorsety wyglądały bardzo profesjonalnie, absolutnie zakochałam się w tym lawendowym i różanym! Cudeńka! Jutro wybieram się także na targi, więc może będzie okazja pogratulować na żywo :) Tak czy inaczej - good job girl! Paniczynka pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny jest ten lawendowy.
    Czy gdzieś można zobaczyć jakieś nagranie z pokazu?

    OdpowiedzUsuń