niedziela, 24 lipca 2016

Gotycka sukienka firmy Dark in Love


Na naszym rodzimym rynku istnieje kilka internetowych sklepów z odzieżą alternatywną, jednak zwykle sporym problemem są rzadkie dostawy asortymentu. Jeśli poszukujecie zagranicznych miejsc, gdzie można zaopatrzyć się w ciekawe ubrania i dodatki, zachęcam do przejrzenia oferty sklepu Dark in Closet, z którego pochodzi sukienka marki Dark in Love widoczna na poniższych zdjęciach. 





Sukienka została wykonana z czarnego żakardu oraz koronki. Bardzo podoba mi się jej rozłożysta forma oraz plisy, dzięki którym ładnie się układa. Z tyłu znajduje się wiązanie gorsetowe, które umożliwia dopasowanie ubrania do sylwetki.

Paczka ze sklepu została dobrze zabezpieczona na czas transportu oraz szybko dostarczona.
Więcej szczegółów sukienki można zobaczyć na krótkim filmie:








Oprócz dużego wyboru kobiecych ubrań w Dark in Closet znajdziecie również odzież męską, o którą szczególnie trudno się zaopatrzyć w Polsce. 


A czy Wy znacie jakieś godne polecenia zagraniczne odzieżowe sklepy?

5 komentarzy:

  1. Ja niestety nigdy nie zamawiałam ze sklepów zagranicznych (jestem taka zacofana! :) ), siłą rzeczy polecić niczego nie mogę.
    Sukienka jaką masz na sobie na fotografiach jest przepiękna. Bardzo podoba mi się jej subtelność, ale i niebanalny wyrazisty klimat. Fajna mieszanka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is amazing! *___*
    You look so beautiful and I love the video. Gorgeus as always! <3

    ~ Frillycakes ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kieca! Przed kupowaniem w zagranicznych sklepach powstrzymuje mnie przede wszystkim cena, bo te nie ukrywajmy są sporo wyższe :/

    Ruda Urodowo - alternatywnie i o urodzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kiecka, lubię taką asymetrię. A powiedz jak w Dark in Closet wyglądają kwestie rozmiarowe? Bo trochę się na tym temacie sparzyłam i teraz ostrożnie podchodzę do tematu zamawiania odzieży z zagranicy. Raz jak zamówiłam z USA płaszcz w rozmiarze S, to dostałam namiot. Był skubaniec tak wielki, że nijak nie dało się go zwęzić nie niszcząc przy tym jego fasonu. Miało być 36 a dostałam jakieś 46. Czy tutaj rozmiarówka jest zbliżona do typowej, którą znamy z polskich sklepów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi to obiektywnie ocenić, bo na mnie niestety wszystkie ubrania dostępne w sklepach wiszą. Ale wydaje mi się, że ta sukienka nie odbiegała od normy i miała rozmiar typowego S.

      Usuń