wtorek, 27 września 2016

Spotkanie gorseciar w Zabrzu




W ubiegłą sobotę miałam przyjemność poprowadzić prelekcję na gorsetowym spotkaniu w Zabrzu. Organizatorka wydarzenia - Valyen zaproponowała, abym opowiedziała o modelingu w gorsetach. Drugie wystąpienie wygłosiła Madelena z The Corset Addict, która oprócz bardzo dużej wiedzy na temat gorsetów z wykształcenia jest lekarzem. Jej wykład dotyczył ich wpływu na zdrowie.


Zabrałam ze sobą dużo gorsetów - głównie tych szytych przez zagraniczne gorseciarki oraz pochodzących z zagranicznych sklepów, ponieważ to właśnie one są trudniej dostępne w Polsce. Opowiedziałam dziewczynom o mojej niedawnej współpracy z Lovely Rat's i pokazałam im dwa przepiękne overbusty, które prezentowałam w trakcie sesji (więcej o tym projekcie napiszę w kolejnym poście). Mówiłam o organizowaniu sesji zdjęciowych, a także o szyciu gorsetów, czym również zajmuję się od jakiegoś czasu. Na zdjęciu poniżej widać komplet, jaki uszyłam specjalnie na spotkanie. To mój pierwszy w życiu overbust i choć nie wyszedł idealnie, jestem z niego całkiem zadowolona. :) Gorset i spódnica zostały wykonane z burgundowego aksamitu bawełnianego.



Na miejscu nie mieliśmy niestety dostępu do rzutnika, dlatego wzięłam ze sobą książeczki ze zdjęciami w gorsetach. Znalazły się tam fotografie powstałe we współpracy z takimi firmami jak: True Corset, Fangahra Corsets, PapercatsCorsets, Lovely Rat's oraz moja ulubiona sesja w gorsecie Corsetry & Romance i spódnicy wykonanej z róż.


Prototyp mojej figurki wydrukowany w technice 3D.


Postanowiłam zrobić małą niespodziankę dla Madeleny, która została jedną z pierwszych właścicielek uszytych przeze mnie gorsetów.  Mam nadzieję, że underbust będzie się dobrze nosił. :)


Na zdjęciu jeszcze nieskończony underbust, czekający na włożenie fiszbin i przyszycie lamówki.
Prelekcja na temat wpływu gorsetów na zdrowie była bardzo pouczająca. To ważne, aby zdawać sobie sprawę, że gorset jest wyjątkową częścią garderoby, która nie może być traktowana z taką samą powierzchownością, jak noszenie t-shirtu. Gorsety mogą wywierać pozytywny wpływ na nasze ciało i psychikę, niestety również negatywny. Osobiście myślę, że zły wpływ zdarza się o wiele częściej, właśnie ze względu na bagatelizowanie znaczenia oddziaływania gorsetów. 




Po naszym spotkaniu w klubie odbyły się trzy koncerty, w tym występ zespołu Hegemony, którego wokalistką jest Valyen. Nigdy wcześniej ich nie słyszałam, dlatego nie spodziewałam się, że Valyen ma tak cudowny i doskonały technicznie głos. Zachęcam Was do zapoznania się z twórczością zespołu: http://hegemony.bandcamp.com/




Na koniec jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie oraz wszystkim dziewczynom, jakie przybyły na spotkanie! Mam nadzieję na więcej takich wydarzeń w przyszłości. Planuję organizację podobnego eventu w Warszawie - proszę dajcie znać, jeśli będziecie tym zainteresowani. :)


2 komentarze:

  1. Kurczę same takie fajne spotkania mnie omijają. Dowiaduję się zawsze po fakcie! ; D Myślę, że warto organizować takie rzeczy. Zawsze to rozwija zarówno prowadzących jak i słuchaczy. :) Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!! Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń