poniedziałek, 28 listopada 2016

Gorsetowa wyprzedaż mojej szafy

Już dawno temu miałam zamiar wystawić gorsety, których nie noszę, jednak ciężko mi było się zmobilizować do zrobienia zdjęć i pobrania wszystkich wymiarów. W końcu mi się to udało, bo szkoda, żeby te wszystkie rzeczy marnowały się leżąc w szafie. Mam nadzieję, że wkrótce uda się znaleźć dla nich nowych właścicieli. :)

Póki co na allegro wylądowało 10 gorsetów, ale w ciągu najbliższych dni na pewno jeszcze coś przybędzie. Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=15124157 









1 komentarz:

  1. Drugi gorset od góry na zdjęciach w poście (nie allegro ; >) to prawdziwa perełka. Mimo iż gorsetami się zachwycam, to moją malutką kolekcję też będę musiała odsprzedać. :( Tylko estetycznie się zakolegowaliśmy, fizycznie/praktycznie nie jest to część garderoby, którą lubię nosić. A uwalnianie gorsetów z szaf i szukanie im nowych domów jest najlepszym rozwiązaniem. Szkoda by takie piękności się marnowały. :)

    OdpowiedzUsuń